8818be73b0c49a19d84bf0932f33b743.jpg

Tjen penger på dugnadsarbeid

Hos Dugnadsiden.no kan klubben din tjene enkle penger på dugnadsarbeid gjennom salg av produkter som doruller, tørkeruller, kakebokser, sokker, tennbriketter og julekort.

Dugnadsiden er en trygg samarbeidspartner som har levert dugnader siden 2011, og har hjulpet over 13.000 grupper og organisasjoner med å nå sine formål. De har hjulpet idrettslag, korps, skoleklasser, russ og andre grupper i løpet av sine 11 år i bransjen.

Tjen penger til et felles mål

Dugnaden går ut på å selge produkter som toalettpapir, tørkepapir, kaker, sokker (ankelsokker og dressokker), tennbriketter og julekort. Alle produkter er lettsolgte og gir god fortjeneste per salg. Dugnadsiden hjelper dere og gir dere gode salgstips underveis! De tilbyr varer med høy kvalitet, hvor de har sitt eget design og merke. Hos dugnadsiden kan dere tjene på salgsdugnader og arbeidsdugnad. Med en salgsdugnad tjener dere penger på noe alle trenger, gjerne til nære relasjoner som familie, venner, naboer og bekjente.

Elektronisk bestilling

Når dere er klare til å bestille gjør dere dette via elektronisk bestillingsskjema på Dugnadsiden.no. Dette kan gjøres både med mobil og datamaskin. Her velger dere ønsket leveringsdato, hvem som skal ta imot varene og hvem som skal stå på faktura (må være 18 år). Bekreftelse sendes ut på SMS og epost, og dere blir kontaktet dagen produktene leveres.

Start å selge

Har dere ikke forhåndssolgt anbefales det å starte salget med en gang dere har bestilt produkter. Ring rundt til familie, venner, naboer og bekjente og andre potensielle kjøpere. Legg ut på sosiale medier at dere selger og tjen enkle penger på dugnadsarbeid. Gå inn på dugnadsiden.no og lær mer om hvordan Dugnadsiden legger alt til rette for en enkel og lønnsom dugnad for din klubb.

Kom i gang med salget i dag!