BeFunky-collage.jpg

Nordic Indoor Tournament 2020: Internasjonal inneturnering for jenter!

Kvinnelige cricketspillere fra Norge, Sverige, Danmark, Finland og Østeriket har blitt invitert til innendørs vinterturnering.

Norges Cricketforbund har gleden av å invitere til Nordic Indoor Tournament 2020- Oslo!

Dato: Lørdag 15 februar 2020

Tidspunkt: 12:00-18:00

Sted: Norges Idrettshøyskole, den store flerbrukshallen (Sognsveien 220, 0863 Oslo).

Format: Vi har ikke landet format enda, men vil følge ICCs minimum participant criteria:

• Minimum 6 spillere per lag
  • Minimum 5 overs per side

Formatet vil bli delt når vi har en oversikt over antall deltagere og lag.

Mat og drikke: NCF står for lunsj og vann til deltagere underveis i turneringen, samt felles middag etter avsluttet turnering.

Søndag 16 februar 2020

Sosial samvær

Aktivitet TBD

Vennligst send en mail til jesper.moller@cricketforbundet.no for å melde deg på

Påmeldingsfrist: Onsdag 15.01.2020

OBS: Det er mulig å delta i turneringen selv om din klubb/region ikke kan stille med fullt lag. Det er mulig å melde på enkelt-kvinner eller mindre grupper. Vi tilpasser opplegget så alle som vil kan være med.

Hilsen Jesper, Tariq og Gry