Kampplan 2020.png

Kampplan 2020.

Utkast til kampplan 2020 for de ulike divisjoner  og serier..

Fram til 27.03.2020 er det mulighet til å melde inn feil i kampplanen til  Dommerkomiteen (DK).

Et par ting dere må ha i bakhodet før dere leser igjennom:

• Dette er det første året vi bruker utarbeider en kampplan maskinelt gjennom TA.
  • I disse korona- tider er seriestarten vår usikker, og endringer kan forekomme. Hvis en kamp ikke kan gjennomføres på grunn av korona, vil kampen settes som uavgjort.
  • Personlige anliggende som bryllup/ferier er ikke valide grunner til å forandre kampplanen. Se paragraf 12.1 i spillereglementet.
  • På grunn av lysforhold vil enkelte kamper i september starte tidligere på dagen.
  • Det er usikkerhet tilknyttet Ekeberg 2, samt tilgjengelighet på Drammen cricket ground. NCF reserverer retten til å flytte på, og gjøre endringer i kampprogrammet etter hvert som tilgangen på våre baner blir tydeligere.
  • Feil rapporteres til dk@cricketforbundet.no .

___________________________________________________________

ENGLISH:

A couple of things to keep in mind when reading the kampplan:

• This is the first year we are doing a machine algorithm based kampplan.
  • In these korona-times our league fixture could be subject to change, delays and cancelations. If a match can not proceed as planned because of corona, it will be considered a draw.
  • Personal commitments such as weddings/holidays are not valid reasons to make changes to the kampplan. Review paragraph 12.1 in the spillereglementet.
  • Because of early sunsets, games in September could start early.
  • Ekeberg 2 and Drammen Cricket Ground can be subject to varying degrees of availability, not yet clear to NCF. Therefore, NCF reserves the right to make changes to the kampplan as we receive more information regarding the availability of our grounds.
  • Errors should be reported to dk@cricketforbundet.no

Kampplan 2020 (Trykk på linken):

T20:

Div 1