Mentor.jpg

Cricket med i NIFs Mentor program

Totalt 20 unge ledere fra hele norsk idrett er nå klare for første samling i "Mentorprogrammet for unge ledere 2019/2020". Bli bedre kjent med de heldige utvalgte - kanskje er fremtidens idrettspresident blant denne buketten? Vi ønsker Pratik Agnihotri og Razia Ali Zade lykke til og gleder oss til å følge dere på veien.

Mentorprogrammet for unge ledere 2019/2020

Kort om programmet

Norges studentidrettsforbund, i samarbeid med Norges idrettsforbund, lanserte i fjor et mentorprogram for unge ledere i norsk idrett. Helgen 13.-14. september går startskuddet for nytt kull 2019/2020!

Mentorprogrammet er et fellesidrettslig lederutviklingprogram og inkluderer totalt 20 deltakere i alderen 19-29 år, hvorav 10 av deltakerne er kandidater fra studentidretten og 10 er kandidater fra andre særforbund/idrettskretser. I tillegg inkluderer programmet 20 dyktige mentorer, som skal følge de unge lederne i sin personlige utvikling.

Mentorprogrammet skal legge til rette for at kandidatene skal få en arena for personlig utvikling, faglig påfyll og nettverksbygging på tvers av bakgrunn, roller og kjønn.

Pratik og Razia skal sammen de andre 18 ta del i et meget målrettet program for læring og utvikling til glede for egenutvikling. For NCF vil dette styret både kunnskap og resursene i forbundet, ved å ha dyktoge og engasjerte meldelmmer på laget.

Les mer om Pratik og Razia og de andre kandidatene - TRYKK HER