Påsken2021Tøyen.jpg

Cricket i påskeferien på Caltexløkka

Tøyen Sportsklubb stilte med skaphenger full av utstyr til ulike leker og idretter for utlån bemannet fra klokken 12.00 til 21.00 hver dag i påsken, dvs. hele 10 dager.

Norges Cricketforbund leide inn våre faste veiledere som til daglig har cricketaktivitet for Aktivitetsskolen, Nadeem og Sultana fra Sinsen CK, et samarbeid med Tøyen Sportsklubb. Nadeem og Sultana var tilstede fra klokken 12.00 til 15.00 alle dagene i påsken. Dette var for å gi et ekstra godt tilbud til de som hadde lyst til å prøve cricket og da også få veiledning i det mest grunnleggende ferdighetene. Det var over 200 fornøyde barn og ungdom innom disse 10 dagene med god fordeling av jenter og gutter. Takk til alle som bidro!

HTTP/1.0 200 OK Server: Zope/(2.13.22, python 2.7.18, linux2) ZServer/1.1 Date: Fri, 19 Apr 2024 06:18:56 GMT Connection: close Charset: utf-8 Content-Type: text/html Cricket i påskeferien på Caltexløkka | Norges Cricketforbund
Påsken2021Tøyen.jpg

Cricket i påskeferien på Caltexløkka